Home » Blog » Pwnisher’s Chasms Call Challenge: Οι Νικητές του διαγωνισμού

Pwnisher’s Chasms Call Challenge: Οι Νικητές του διαγωνισμού

Chasms Call 3D Challenge – Τα Αποτελέσματα του διάσημου Διαγωνισμού

Ο Clinton Jones aka Pwnisher επιστρέφει με τα αποτελέσματα του παγκοσμίως γνωστού 3D διαγωνισμού του, το Chasms Call 3D Community Challenge!

Αυτή η σειρά διαγωνισμών ξεκίνησε πριν 5 χρόνια, και μέσα από τις προκλήσεις του έχει δημιουργηθεί μια τεράστια κοινότητα καλλιτεχνών 3D!

Με 3.018 συμμετοχές από 101 χώρες, το φετινό challenge ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τους καλλιτέχνες να επενδύουν συνολικά 24 χρόνια εργασίας για να δημιουργήσουν τα εντυπωσιακά τους renders!


Οι Κριτές του Chasms Call 3D Challenge

🔹 Vzewl – Νικητής της πρώτης 3D πρόκλησης και πλέον βασικό μέλος της κοινότητας, γνωστός για τις διαδοχικές νίκες του.
🔹 Fabricio Moray – Βετεράνος 3D artist με 20 χρόνια εμπειρίας και νικητής δύο προηγούμενων challenges (Endless Engines, Boss Fight).
🔹 Clinton Jones Pwnisher – Δημιουργός του διαγωνισμού.

Διαδικασία Επιλογής των Top 100

Η διαδικασία επιλογής των κορυφαίων συμμετοχών ήταν εξαιρετικά αυστηρή:

✔️ Μια ομάδα 8 διαχειριστών αξιολόγησε κάθε μία από τις 3.018 συμμετοχές από την αρχή ως το τέλος.
✔️ Τα έργα φιλτράρονται προοδευτικά, από 200 έως 100 καλύτερα.
✔️ Η τελική 5άδα επιλέχθηκε ανώνυμα από τους κριτές, με βαθμολόγηση και σύγκριση των προσωπικών τους λιστών.

💡 Χορηγός του event: Rokoko, η οποία προσέφερε motion capture εξοπλισμό όπως το Smart Suit Pro 2 και τα Smart Gloves.

Οι Νικητές του 3D Challenge

🏆 1η Θέση – LescArt (Γερμανία)

Το έργο του LescArt άφησε τους κριτές άφωνους. Από την πρώτη στιγμή, όλοι συμφώνησαν πως πρόκειται για μια δημιουργία επιπέδου κινηματογραφικής παραγωγής. Ο Pwnisher τόνισε ότι η λεπτομέρεια και η κίνηση σε κάθε στοιχείο της σκηνής ήταν “απλά τέλεια” και δεν μπορούσε να πιστέψει ότι όλο αυτό είχε δημιουργηθεί από ένα μόνο άτομο. Ο Fabricio Moray σχολίασε ότι η ατμόσφαιρα του έργου ήταν τόσο πλούσια και ζωντανή που ένιωθες πως βρισκόσουν μέσα στη σκηνή, ενώ ο Vzewl πρόσθεσε πως η προσοχή στη λεπτομέρεια ήταν απίστευτη – “σχεδόν υπεράνθρωπη”.

Το όνομα του LescArt είχε ακουστεί και σε προηγούμενο διαγωνισμό, αλλά τότε είχε αποκλειστεί λόγω μιας τεχνικής παράβασης στους κανόνες. Ωστόσο, το έργο του ήταν τόσο καλό που επηρέασε τη μελλοντική διαμόρφωση των κανονισμών. Αυτή τη φορά, όχι μόνο επέστρεψε, αλλά θριάμβευσε. “Αυτό είναι δικαίωση”, είπε χαρακτηριστικά ο Pwnisher, και οι υπόλοιποι συμφώνησαν ότι η πρωτιά του ήταν σχεδόν προδιαγεγραμμένη.


🥈 2η Θέση – David Sujono (Αυστραλία)

Ο David Sujono κατάφερε να κερδίσει τους κριτές με τη μοναδική του αφήγηση. Ο Pwnisher ανέφερε ότι η ιστορία που αφηγείται το έργο του είναι τόσο δυνατή που γίνεται κατανοητή από το πρώτο κιόλας καρέ. Ο Vzewl συμφώνησε, λέγοντας ότι είναι σπάνιο να βλέπεις μια τόσο καθαρή και συναισθηματική αφήγηση μέσα από ένα 3D render.

Ο Fabricio Moray σχολίασε ότι ο φωτισμός, η ποιότητα του render και η προσοχή στη λεπτομέρεια ήταν σε εξαιρετικό επίπεδο. “Είναι ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα έργα που έχουμε δει”, είπε, προσθέτοντας ότι η επιλογή του Sujono στη δεύτερη θέση ήταν σχεδόν ομόφωνη απόφαση. “Κατάφερε να συνδυάσει δύο διαφορετικούς κόσμους σε μία μόνο εικόνα, και το έκανε με απόλυτη επιτυχία”, κατέληξε ο Pwnisher.


🥉 3η Θέση – Bipul Timsina (Dragon Rider)

Το έργο του Bipul Timsina, που παρουσίαζε έναν επιβλητικό δράκο και έναν αναβάτη σε ένα συναρπαστικό περιβάλλον, κέρδισε αμέσως τους κριτές. Ο Pwnisher δήλωσε ότι ήταν από τα πιο εντυπωσιακά renders που είδε φέτος, ενώ ο Fabricio Moray επεσήμανε πως η κίνηση της κάμερας και η δυναμική του animation έκαναν το έργο να ξεχωρίζει.

Ο Vzewl τόνισε πως, αν και το έργο δεν ρίσκαρε κάτι πολύ διαφορετικό, κατάφερε να εκτελέσει άψογα κάθε πτυχή του, από την κίνηση μέχρι τη σκηνοθεσία. “Ήταν από τα πρώτα έργα που μπήκαν στη λίστα των φιναλίστ”, είπε ο Pwnisher, και όλοι συμφώνησαν πως η τρίτη θέση ήταν απολύτως δίκαιη.


🏅 4η Θέση – HoldimProvae (Kim ByeongJin) (Νότια Κορέα)

Το έργο του Holdim ξεχώρισε λόγω της μοναδικότητάς του. “Δεν ξέρω ακριβώς τι βλέπω, αλλά ταυτόχρονα δεν μου φαίνεται ξένο – και αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί”, είπε ο Vzewl. Ο Fabricio Moray εντυπωσιάστηκε από το πώς ο δημιουργός κατηύθυνε το βλέμμα του θεατή, ενώ ο Pwnisher σχολίασε πως η ενέργεια, η χρωματική παλέτα και τα ειδικά εφέ ήταν όλα άψογα.

Οι κριτές συμφώνησαν ότι το έργο του Holdim είχε μια μοναδική ταυτότητα που το έκανε να ξεχωρίζει. Αν και δεν ακολούθησε την πιο κλασική προσέγγιση, η σύνθεση και η ατμόσφαιρα του το κατέστησαν ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα έργα του διαγωνισμού.


🏅 5η Θέση – Tino Klein (Γερμανία, LEGO Animation)

Για πρώτη φορά στην ιστορία των challenges του Pwnisher, ένα LEGO animation έφτασε στην κορυφαία πεντάδα. Ο Vzewl ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα, λέγοντας ότι έμοιαζε σαν να είχε βγει κατευθείαν από μια επίσημη LEGO ταινία. Ο Pwnisher πρόσθεσε πως οι λεπτομέρειες στις επιφάνειες, οι μικρές ατέλειες που δίνουν ρεαλισμό, καθώς και η κίνηση των χαρακτήρων, ήταν όλα εξαιρετικά.

Ο Fabricio Moray τόνισε ότι το έργο αυτό έκανε πραγματικά “ιστορία” στον διαγωνισμό, καθώς μέχρι σήμερα κανένα LEGO animation δεν είχε φτάσει τόσο ψηλά. “Δεν είναι εύκολο να δουλέψεις με τόσο ιδιαίτερο στυλ και να βγάλεις ένα αποτέλεσμα τόσο φυσικό και κινηματογραφικό“, σχολίασε. Οι κριτές ήταν όλοι σύμφωνοι ότι ο Tino άξιζε απόλυτα τη θέση του στην τελική πεντάδα.

Σχόλια των Κριτών για το Challenge

Οι κριτές συμφώνησαν πως αυτός ο διαγωνισμός ήταν ένας από τους πιο συναρπαστικούς που έχουν δει μέχρι σήμερα. Ο Pwnisher δήλωσε εντυπωσιασμένος από την ποιότητα των συμμετοχών, τονίζοντας ότι τα έργα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. “Κάθε φορά νομίζω ότι έχουμε φτάσει το ανώτατο επίπεδο, και κάθε φορά οι συμμετέχοντες αποδεικνύουν το αντίθετο”, είπε χαρακτηριστικά.

Ο Fabricio Moray στάθηκε ιδιαίτερα στην ποικιλομορφία των δημιουργιών. “Είδαμε τόσα διαφορετικά στυλ, από ρεαλιστικά renders μέχρι αφηρημένα concepts και stop-motion animation. Ο διαγωνισμός δεν ήταν απλά μια επίδειξη τεχνικής, αλλά και μια γιορτή της δημιουργικότητας“, σχολίασε.

Ο Vzewl παραδέχτηκε ότι η επιλογή των νικητών ήταν ιδιαίτερα δύσκολη. “Υπήρχαν τουλάχιστον δέκα συμμετοχές που άξιζαν μια θέση στην κορυφαία πεντάδα. Αυτό δείχνει πόσο δυνατή ήταν η φετινή διοργάνωση”, είπε. Επιπλέον, ανέφερε ότι αρκετά έργα είχαν τόσο υψηλή ποιότητα που θα μπορούσαν εύκολα να σταθούν σε επαγγελματικές παραγωγές.

Συνολικά, οι κριτές τόνισαν ότι αυτός ο διαγωνισμός απέδειξε για άλλη μια φορά πόσο ταλαντούχα είναι η κοινότητα και πόσο έχει εξελιχθεί η τέχνη του 3D animation. Ανυπομονούν να δουν τι θα ακολουθήσει στον επόμενο διαγωνισμό, αφού – όπως παραδέχτηκε ο Pwnisher – “κάθε φορά το επίπεδο ανεβαίνει, και αυτό είναι το πιο συναρπαστικό κομμάτι”.

Το 3D Community Challenge του Pwnisher Συνεχίζει να Εμπνέει

Το Chasms Call 3D Challenge επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά γιατί είναι ένας από τους πιο σημαντικούς διαγωνισμούς στον κόσμο του 3D motion design και animation.

Οι εβδομαδιαίες 3D προκλήσεις στο Discord συνεχίζουν να παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία για καλλιτέχνες να εξασκηθούν και να αναδείξουν το ταλέντο τους.

💡 Tip: Αν θέλεις να βελτιώσεις τις ικανότητές σου, η συμμετοχή σε challenges είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προχωρήσεις στο 3D!

📺 Δες το Top 100 Montage εδώ:


Ακολουθήστε το 3D Trek στο Instagram, Facebook και LinkedIn και γίνετε μέρος μιας δυναμικής κοινότητας 3D δημιουργών! 📢 Μείνετε ενημερωμένοι για εκπαιδευτικά προγράμματα και σχολές 3D, μαθήματα Blender, ανακαλύψτε ταλαντούχους καλλιτέχνες, και μάθετε πρώτοι για εκδηλώσεις, events και τις τελευταίες εξελίξεις της 3D βιομηχανίας! 🚀✨