Hard Surface Modeler: Η διαδρομή του Ανδρέα Σουργιαδάκη

Hardsurface 3D Modeler με 825 Μοντέλα και 500+ Δωρεάν Tutorials

Hardsurface Modeling: Ένα Επαγγελματικό Μονοπάτι στο 3D

Το 3D modeling δεν είναι απλώς ένα δημιουργικό χόμπι· μπορεί να γίνει ένα πλήρες επάγγελμα, και ο Ανδρέας Σουργιαδάκης είναι η ζωντανή απόδειξη. Με περισσότερα από 825 μοντέλα στο BlenderMarket και πάνω από 500 δωρεάν tutorials στο YouTube, έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια καριέρα ως hardsurface 3D modeler, εστιάζοντας σε χαρακτήρες, ρομπότ, cyborgs και humanoids.

Η Δύναμη της Παραγωγικότητας

Ο Σουργιαδάκης δεν ακολούθησε τη διαδρομή του γενικού 3D artist. Επέλεξε να ειδικευτεί και να εστιάσει στην ποσότητα, κάτι που τον έκανε πιο αποτελεσματικό και καλύτερο. Όπως λέει ο ίδιος:
“Η παραγωγικότητα σε αυτόν τον τομέα είναι το κλειδί. Όσο περισσότερα μοντέλα φτιάχνεις, τόσο πιο γρήγορα εξελίσσεσαι.

Τα τελευταία 3 χρόνια, έχει δημιουργήσει περισσότερα από 825 μοντέλα, με τα 240 από αυτά να περιλαμβάνουν auto rigging μέσω του Auto-Rig Pro. Η προσήλωσή του στη μαζική παραγωγή τον βοήθησε να γίνει εξαιρετικός στο αντικείμενό του.

Τα Προγράμματα που Έχει Χρησιμοποιήσει

Ξεκίνησε την πορεία του στο 3D animation και modeling, έχοντας σπουδάσει στα TEI Γραφιστικής, όπου στον τελευταίο χρόνο των σπουδών του ήρθε σε επαφή με το animation και την κινηματογραφική γραφιστική, κάτι που του κίνησε το ενδιαφέρον.

Αρχικά εργάστηκε για λίγα χρόνια ως γραφίστας, αλλά σύντομα στράφηκε στο animation, δημιουργώντας short films και τηλεοπτικά spots. Ξεκίνησε με Cinema 4D, αλλά γρήγορα ανακάλυψε ότι το Lightwave 7 ήταν καλύτερο εκείνη την εποχή. Αργότερα, μετακινήθηκε στο Maya, το οποίο λάτρεψε, αλλά τα τελευταία επτά χρόνια εργάζεται αποκλειστικά με Blender.

Όπως αναφέρει: Το Blender το επέλεξα γιατί μου πάει περισσότερο από όλα, ακόμη και από το Maya που το λάτρεψα.”

Τα μοντέλα του είναι σχεδιασμένα κυρίως για animation και game development, εξού και η χρήση Auto-Rig Pro (ARP Rig) για εύκολη ενσωμάτωση σε διάφορα projects.

Πώς να Γίνεις Hardsurface Modeler

Για να ακολουθήσει κανείς την πορεία του hardsurface modeling, ο Σουργιαδάκης επισημαίνει τα εξής βασικά βήματα:
Εξοικείωση με το 3D software“Το πρώτο βήμα είναι να μάθεις όσο πιο καλά μπορείς το software.”
Σωστή ροή εργασίας“Οι αρχάριοι ξεκινάνε με λεπτομέρειες, αντί να χτίσουν τη βασική δομή πρώτα.”
Προσαρμογή στις τάσεις“Αλλάζω το είδος των μοντέλων μου ανάλογα με το τι πουλάει.”
Real-time μάθηση“Οι περισσότεροι λατρεύουν να βλέπουν το μοντέλο να χτίζεται σταδιακά, γι’ αυτό τα tutorials μου έχουν απήχηση.”

YouTube ως Εργαλείο Marketing

Αν και δεν είχε τη φιλοδοξία να γίνει YouTuber, το κανάλι του έχει πλέον 15.000 συνδρομητές και έχει μετατρέψει πολλούς από αυτούς σε πελάτες. Τα 340 πιο πρόσφατα μοντέλα του διαθέτουν video preview στο YouTube, ενώ τα tutorials του χρησιμοποιούνται και ως μέσο προώθησης, καθώς σε αρκετά από αυτά προσφέρει δωρεάν μοντέλα για επεξεργασία.

Το Μέλλον του Hardsurface Modeling

Παρόλο που ξεκίνησε ως animator, ο Σουργιαδάκης βλέπει το 3D modeling ως πιο σταθερό επάγγελμα, ειδικά με την αυτοματοποίηση που έρχεται στο animation. Τα μοντέλα του χρησιμοποιούνται σε games, projects με Unity και 3D printing, ενώ ήδη σχεδιάζει ένα NFT collection με παραλλαγές μοντέλων.

Όταν βαρεθεί να φτιάχνει μοντέλα; Το επόμενο βήμα του θα είναι η δημιουργία paid tutorials, αξιοποιώντας την τεράστια εμπειρία του.

Το ταξίδι του αποδεικνύει πως η εξειδίκευση, η παραγωγικότητα και η σωστή προσαρμογή στην αγορά είναι τα κλειδιά για την επιτυχία στον χώρο του 3D modeling. 🚀

Το 3DTrek έβαλε quiz στο ίνσταγκραμ για το πόσα μοντέλα έχει φτιάξει ο Ανδρέας… εσείς θυμάστε;

Scroll to Top