Home » Creatives » Haris Periorellis
Haris Periorellis 3d designer, painter, hardsurface modeler greece 3d trek

Haris Periorellis

Painter, Visual & Digital Artist, 3D Modeler, Environment & Hard Surface Art

Haris Periorellis

Painter, Visual & Digital Artist, 3D Modeler, Environment & Hard Surface Art

Athens, GR
Haris Periorellis
3D Animation3D ModelingArchVizB3DEnvironment ArtHard SurfaceIllustrationProduct Visualization
Industries:Architecture & Real EstateArt & IllustrationEducationEngineering
Haris Periorellis

Ο Χάρης Περιορέλλης είναι ένας σύγχρονος εικαστικός ζωγράφος και digital artist, που μεταφέρει την κλασική του παιδεία από τον καμβά στον ψηφιακό κόσμο του game art, του 3D modeling και του animation.

Ως εικαστικός, ο Χάρης έχει μια εντυπωσιακή πορεία. Με πτυχίο και μεταπτυχιακό στη Ζωγραφική από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, έχει παρουσιάσει τη δουλειά του σε πολλές ατομικές εκθέσεις, ενώ έργα του βρίσκονται σε σημαντικές συλλογές μουσείων, όπως το MOMus και το Μουσείο Φρυσίρα. Η τέχνη του είναι ανθρωποκεντρική, ειλικρινής και αυθόρμητη, αντλώντας έμπνευση από την καθημερινότητα.

Την ίδια καλλιτεχνική ευαισθησία τη μεταφέρει και στον ψηφιακό κόσμο. Με μεταπτυχιακό στο Design of Visual Effects and Animation, ο Χάρης έχει βουτήξει βαθιά στον κόσμο του 3D, εστιάζοντας στο Environment και το Hard Surface Modeling. Χρησιμοποιώντας το Blender, δημιουργεί λεπτομερή και ατμοσφαιρικά περιβάλλοντα, από εγκαταλελειμμένα σπίτια και εργοστάσια, μέχρι ξύλινες κατοικίες στην Ισλανδία.

Η αγάπη του για το hard surface modeling είναι εξίσου εμφανής. Σχεδιάζει περίπλοκα, φουτουριστικά αντικείμενα, από concept για high-tech θερμός και συσκευές εισπνοής, μέχρι sci-fi σακίδια και nanobots. Κάθε του δημιουργία χαρακτηρίζεται από έναν συνδυασμό φωτορεαλισμού και ισχυρού visual storytelling.

Πέρα από τα στατικά renders, ο Χάρης πειραματίζεται και με το κινηματογραφικό animation, δημιουργώντας ατμοσφαιρικές σκηνές. Το ταλέντο του έχει αναγνωριστεί και στη βιομηχανία των video games, καθώς βραβεύτηκε στο Athens Digital Arts Festival για τη γραφιστική του δουλειά στο παιχνίδι “The Twins’ Experiment”.

Αυτή τη στιγμή, ετοιμάζει τη διδακτορική του διατριβή πάνω στο procedural modeling και την Τεχνητή Νοημοσύνη, αποδεικνύοντας ότι για τον ίδιο, η τέχνη και η τεχνολογία δεν είναι απλώς παράλληλοι δρόμοι, αλλά ένας ενιαίος, αχαρτογράφητος κόσμος προς εξερεύνηση.

Showreel/Featured Work

Shopping Cart
Scroll to Top