Christos Marmeris
Senior Concept artist, Visual Developer, Ιllustrator
Christos Marmeris
Senior Concept artist, Visual Developer, Ιllustrator


Ο Χρήστος Μαρμερής είναι ένας κορυφαίος Concept Artist, Visual Developer και Illustrator, ο οποίος βοηθάει κινηματογραφικά και gaming στούντιο να οπτικοποιήσουν τις ιδέες τους και να δημιουργήσουν εντυπωσιακούς κόσμους, ώστε να αφηγηθούν τις ιστορίες τους με έναν πιο συναρπαστικό τρόπο.
Αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι η έξυπνη ενσωμάτωση του Blender στη ροή εργασίας του. Αντί να ξεκινά από το μηδέν σε έναν κενό ψηφιακό καμβά, ο Χρήστος χρησιμοποιεί το Blender για να δημιουργεί τρισδιάστατες βάσεις (blockouts) για τις συνθέσεις του. Αυτή η τεχνική του επιτρέπει να εξασφαλίζει απόλυτη ακρίβεια στην προοπτική, τον φωτισμό και τις σκιές, χτίζοντας μια στιβαρή και ρεαλιστική βάση πάνω στην οποία ζωγραφίζει ψηφιακά, προσθέτοντας λεπτομέρειες, χρώμα και ατμόσφαιρα.
Το ταλέντο και η αφοσίωσή του τον οδήγησαν πρόσφατα στη Βαρκελώνη, όπου ανέλαβε τη θέση του Concept Artist στην παγκοσμίου φήμης εταιρεία Gameloft. Πριν από αυτό, είχε ήδη χτίσει μια αξιόλογη διεθνή καριέρα ως freelancer, παραδίδοντας υψηλής ποιότητας concepts και illustrations για indie game developers, video makers, επιτραπέζια παιχνίδια και βιβλία. Στο βιογραφικό του ξεχωρίζουν συνεργασίες με εταιρείες όπως η Breakthru Films (όπου εργάστηκε ως Digital Painting Animator), η Traptics και η Red Door Digital στη Σιγκαπούρη.
Είτε σχεδιάζει φανταστικά περιβάλλοντα και χαρακτήρες για video games, είτε δημιουργεί ατμοσφαιρικές εικόνες για βιβλία και ταινίες, ο Χρήστος Μαρμερής είναι ένας visual storyteller που συνδυάζει την καλλιτεχνική του ευαισθησία με την τεχνολογική καινοτομία για να παράγει αξέχαστα αποτελέσματα.



