Home » Creatives » Alexandros Koulas
Alexandros koulas Darky, horror indie game developer, environment artist greece 3d trek

Alexandros Koulas

Environment & Lighting Artist, Indie Game Developer

Alexandros Koulas

Environment & Lighting Artist, Indie Game Developer

Corfu, GR
Alexandros Koulas
3D Animation3D ModelingAEB3DEnvironment ArtLightingSubstanceUnreal Engine
Industries:Entertainment / Film & TVGaming
Alexandros Koulas

Ο Αλέξανδρος Κούλας, γνωστός και ως Alexandros Darky, είναι ένας παθιασμένος και πολυτάλαντος indie horror game developer, Environment & Lighting Artist, ο οποίος έχει αφιερώσει τα τελευταία επτά χρόνια στο να δημιουργεί ατμοσφαιρικούς και ανατριχιαστικούς ψηφιακούς κόσμους. Ως ιδρυτής του DarkSight Studio, αποδεικνύει ότι ένας και μόνο αφοσιωμένος δημιουργός μπορεί να φέρει εις πέρας ένα ολόκληρο παιχνίδι, αναλαμβάνοντας σχεδόν κάθε ρόλο: από το environment art και το lighting, μέχρι το sound design και τον προγραμματισμό σε Blueprints.

Το πιο φιλόδοξο project του είναι το E.O.T.B (Echoes Of The Backrooms), ένα κινηματογραφικό ψυχολογικό παιχνίδι τρόμου πρώτου προσώπου. Αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της Unreal Engine 5, ο Αλέξανδρος ενσωμάτωσε τεχνολογίες αιχμής όπως το Lumen για real-time ray tracing, το Project Acoustics της Microsoft και το Dolby Atmos για απόλυτα ρεαλιστικό, εμβυθιστικό ήχο και τεχνολογίες upscaling όπως το DLSS της NVIDIA. Το αποτέλεσμα είναι μια οπτικοακουστική εμπειρία που ανταγωνίζεται παραγωγές μεγάλων στούντιο.

Η αγάπη του για το είδος του τρόμου είναι εμφανής και στα προσωπικά του fan art projects. Έχει αναδημιουργήσει με απίστευτη πιστότητα και ατμόσφαιρα εμβληματικές τοποθεσίες από το σύμπαν του Silent Hill, όπως το δωμάτιο 302 από το “Silent Hill 4”, ένα project που του χάρισε και ένα αφιέρωμα στο έγκριτο διεθνές portal 80.lv.

Πέρα από τα προσωπικά του projects, συνεργάζεται στενά με την Cortez Productions, όπου ως partner και environment artist συμβάλλει στην ανάπτυξη άλλων horror τίτλων.

Showreel/Featured Work

Shopping Cart
Scroll to Top