Assetify 2: Από Blender Animations σε Game-Ready Assets
Η κυκλοφορία του Assetify 2 από τον 3D καλλιτέχνη Nino (γνωστός και ως DefoQ) φέρνει σημαντικές βελτιώσεις στη διαδικασία μετατροπής των Blender assets σε μορφές κατάλληλες για παιχνίδια και εφαρμογές real time! Αυτή η νέα έκδοση επεκτείνει τις δυνατότητες του αρχικού πρόσθετου, επιτρέποντας πλέον την επεξεργασία και εξαγωγή animations, συμπεριλαμβανομένων αυτών που βασίζονται σε Geometry Nodes και Cloth Simulations!
Υποστήριξη Animation & Geometry Nodes
Όσοι δημιουργείτε animations με Geometry Nodes γνωρίζετε πόσο δύσκολο ήταν μέχρι τώρα να τα εξάγετε σε game engines όπως το Unity και την Unreal Engine. Τα procedural animations παρέμεναν αποκλειστικά στο Blender, χωρίς εύκολο τρόπο μεταφοράς τους. Με το Assetify 2, αυτό αλλάζει!
Πλέον, οι χρήστες μπορούν να εξάγουν:
- Character animations με armatures και keyframes
- Simulation-based animations, όπως προσομοιώσεις υφασμάτων
- Procedural animations από Geometry Nodes, που μέχρι τώρα ήταν δύσκολο να αποθηκευτούν και να χρησιμοποιηθούν σε game engines
Σύμφωνα με τον δημιουργό, το Assetify 2 αυτοματοποιεί τη μετατροπή αυτών των δεδομένων σε μια πιο εύχρηστη και game-ready μορφή, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να αναζητά περίπλοκες λύσεις.
Εύκολη Εξαγωγή σε Game Engines
Η νέα έκδοση απλοποιεί τη διαδικασία εξαγωγής, υποστηρίζοντας:
- FBX και GLTF μορφές, που είναι οι πιο διαδεδομένες για game engines όπως την Unreal Engine και το Unity
- Auto-rigging και retargeting, κάνοντας τη μεταφορά χαρακτήρων και animations πιο εύκολη
- Batch Processing, για τη γρήγορη μετατροπή μεγάλου αριθμού assets
Πώς Βοηθά τους 3D Artists & Game Developers
Με το Assetify 2, οι δημιουργοί που χρησιμοποιούν Blender μπορούν να προετοιμάζουν τα μοντέλα και τις κινούμενες εικόνες τους για παιχνίδια χωρίς να ανησυχούν για τεχνικά προβλήματα. Τα procedural animations που βασίζονται σε Geometry Nodes είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμα, ενώ τα cloth simulations μετατρέπονται σε keyframes, επιτρέποντας την απρόσκοπτη ενσωμάτωσή τους στα παιχνίδια!
Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για όποιον θέλει να κάνει τη μετάβαση από το Blender στις game engines πιο γρήγορη και αποδοτική!
➜ Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Blendermarket